Jag skulle verkligen (hrm, hrm) inte kunna mobba!

Jag blir så jävla förbannad på folk som tror
de kan säga att de ska göra saker, men sedan inte gör det (och tvärtom).
Idioter...

Träffade en gammal kompis som jag inte träffat på, typ, 3, 4 år! :O
Vi fikar och hon får mitt nummer (jag gör misstaget att inte ta hennes nummer -.-).
Hon säger att hon ska ringa och så...
Nu har det gått mer än en vecka, och jag har inte hört ett jävla ord från henne...
Jag vet att hon bor nånstans på Östermalm, men har ingen aning om var.
Och nu undrar man ju; varför ringer hon inte?
Tyckte hon att det var tråkigt att träffas?
Vi fikade i nästan 2 timmar, ju.
Nä...
Har hon mycket att göra?
Men att ringa ett jävla telefon nummer på mer än en vecka, det måste man väl ändå ha tid med?!
Jaja, hoppas på det bästa, för jag vill verkligen ha kontakt med henne.

Ett annat exempel:
Min kompis lilla syrra blir mobbad.
Familjen har pratat med de jävla fucking lärarna, men de säger att
"klasskompisarna" har sagt att de inte gjort nåt.
Fan, vaddå, och ni tror på det? Hon är ju ensam varenda rast och
kommer ibland hem med stora blåmärken.
Då säger lärarna att hon är en ensam varg (sär skrivning xD) och klumpig av sig som
ramlar på skoltrappan...
Fan jävla FUCKING SKOLA!
Hon är typ 8 år...

Hoppas ni fått nåt att tänka på...

Kommentarer
Postat av: Cyborg

Vad hemskt, båda sakerna.

Men man får ju väldigt mycket i skadestånd om skolan inte lyssnar när eleverna berättar att de

är utsatta för mobbning...

2010-03-05 @ 21:16:35
URL: http://mynameiszakuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0